Polymedic 2000

40% menys en tasques administratives

Aquest cas reflecteix el nostre treball a RRM Consultoria amb Polymedic 2000, empresa amb més de 25 anys en productes mèdics. Un projecte complex amb un objectiu clar: professionalitzar-ne la gestió sense perdre agilitat


Quina era la seva situació? 


 

Polymedic 2000 enfrontava una operativa manual i dispersa, amb poca visibilitat sobre serveis, oportunitats i estoc. Necessitaven 

  • Un sistema que integrés CRM
  • Gestió de serveis per client
  • Automatització en la distribució de productes



Què vam fer des de RRM?

Ens vàrem adaptar a les seves necessitats reals. Vam Implementar Odoo amb un enfocament progressiu i personalitzat.

Mòduls implantats:

  • CRM i Vendes: per estructurar el cicle comercial
  • Gestió de serveis: per seguir cada servei mèdic actiu
  • Inventari i Distribució: per millorar la traçabilitat i la logística 
  • Comptabilitat: per automatitzar la facturació per client i contracte 


Vam dissenyar fluxos per planificar, segmentar i automatitzar, amb formació pràctica i suport continu.  


Què han aconseguit? 

Des de la implantació d'Odoo: 

  • Control total de serveis i clients actius
  • 40% menys temps en tasques administratives
  • Millor planificació de lliuraments i renovacions
  • Xarxa comercial més ordenada i eficaç


Un projecte que ha permès a Polymedic 2000 millorar la seva estructura interna sense perdre'n la flexibilitat.