Polymedic 2000
40% menys en tasques administratives
Aquest cas reflecteix el nostre treball a RRM Consultoria amb Polymedic 2000, empresa amb més de 25 anys en productes mèdics. Un projecte complex amb un objectiu clar: professionalitzar-ne la gestió sense perdre agilitat
Quina era la seva situació?

Polymedic 2000 enfrontava una operativa manual i dispersa, amb poca visibilitat sobre serveis, oportunitats i estoc. Necessitaven
- Un sistema que integrés CRM
- Gestió de serveis per client
- Automatització en la distribució de productes
Què vam fer des de RRM?
Ens vàrem adaptar a les seves necessitats reals. Vam Implementar Odoo amb un enfocament progressiu i personalitzat.
Mòduls implantats:
- CRM i Vendes: per estructurar el cicle comercial
- Gestió de serveis: per seguir cada servei mèdic actiu
- Inventari i Distribució: per millorar la traçabilitat i la logística
- Comptabilitat: per automatitzar la facturació per client i contracte
Vam dissenyar fluxos per planificar, segmentar i automatitzar, amb formació pràctica i suport continu.

Què han aconseguit?

Des de la implantació d'Odoo:
- Control total de serveis i clients actius
- 40% menys temps en tasques administratives
- Millor planificació de lliuraments i renovacions
- Xarxa comercial més ordenada i eficaç
Un projecte que ha permès a Polymedic 2000 millorar la seva estructura interna sense perdre'n la flexibilitat.