SAGE ERP

Sage 200 Advanced

 

Sage 200 Advanced no es solo un programa de gestión empresarial


Sage 200 Advanced no és només un programa de gestió empresarial, és una proposta integral de control i gestió de negoci adaptable a les vostres necessitats actuals, però amb la vista posada en creixements futurs. La seva flexibilitat el converteix en el programari de gestió ideal per a empreses mitjanes i petites, sigui quin sigui el sector on treballin.

Este ERP te permitirá crecer de forma eficaz, flexible e integrada, para que puedas controlar tu negocio de forma más práctica, fácil y ágil. Dispone de una gran variedad de tareas automatizadas que te ayudan a ahorrar en tiempo y costes, siempre de acuerdo con la normativa y a la ley vigente. Además, gracias a Sage 200 Advanced mejorarás en la toma de decisiones porque podrás hacerlas en tiempo real y basadas en análisis de datos ciertos. Gracias a oferta modular y a la modalidad de pago por suscripción, permite una adecuada y controlada gestión de la inversión, evitando grandes desembolsos iniciales. Paga sólo por lo que necesitas, con la confianza de saber que, si requieres de más funcionalidades, puedes añadirlas cuando quieras. Y nuestro ecosistema de soluciones conectadas está siempre disponible para que encuentres lo que necesitas.

Trieu la plataforma que necessiteu, i afegiu els mòduls de l'ERP que necessiteu, com Comptabilitat i Finances, Gestió, Fabricació, i d'una sèrie de mòduls de gestió avançada en Gestió de Clients, Atenció al Client i Màrqueting, Gestió de Projectes, TPV, Gestió Laboral i de Recursos Humans, i Business Intelligence.

Sage CRM
 

Sage CRM, la herramienta perfecta para la gestión de iniciativas comerciales


Sage CRM te permite programar campañas a futuro cuando, en el contacto con el cliente, se detectan oportunidades a largo plazo, mejorando la experiencia de tus clientes a través de muchos aspectos que ni siquiera se ven; por ejemplo, permitiendo una mejora de los procesos de negocio. Así, te permite estar cerca de tus clientes, aumentar los ingresos y disminuir las ineficiencias.

Sage CRM proporciona una visió instantània i fiable per recolzar-te en la presa de decisions importants per al teu negoci. A més, gràcies a la varietat d'edicions i opcions d'implementació, Sage CRM té una solució que pot satisfer les necessitats individuals de la teva empresa i impulsar-ne el creixement.

Gestiona tots els moments importants amb els teus clients

Ventas

T'ofereix una visió global de les oportunitats de vendes en curs per seleccionar les més rendibles i una visió a mitjà termini de l'evolució de les vendes per prendre millors decisions de negoci.

Marketing

Et permet gestionar fàcilment les campanyes de màrqueting, planificant tots els detalls, controlant els costos i mesurant el retorn de les accions. Amb Social CRM també podràs seguir la conversa amb els teus clients a les xarxes socials.​

Atención al cliente

Gestiona de forma eficient totes les activitats del teu departament d'Atenció al Client i coneix quins són els interessos i les preocupacions més grans dels teus clients

Ajuda els teus equips a aconseguir més

Evita el treball duplicat i gestiona amb més eficiència les relacions amb els teus clients mitjançant una visió de les dades consolidada.


Seguiment de campanyes amb MailChimp

En funció de la informació més actualitzada sobre els teus clients, envia campanyes per correu electrònic a MailChimp, fes el seguiment amb Sage CRM i genera creixement

Millora el teu servei al client

Obtingueu una visió completa del cicle de vida d'un client basada en dades fiables i capitalitzeu oportunitats de venda millorades i creuades.


Posa't en contacte amb nosaltres per poder assessorar-te de la millor manera possible

Si vols rebre més informació sobre nosaltres o els nostres serveis, deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte el més aviat possible:

Contáctenos